دود و آتش

خرید بک لینک

در دود و آتش می نشانی سینه ام را
وقتی نمی بینی دل بی کینه ام را

این روز ها با غصه ها در گیر و دارم
چشم انتظارم هر نفس آدینه ام را

شاید بیاید آنکه جان را می ستاند
از من بگیرد پیکر پر پینه ام را

در پیکرم جایی برای زخم ها نیست
این بار باید بشکنی آیینه ام را

آیینه ای که سال ها جز تو ندیده ست
بشکن که شاید بشکنی تهمینه ام را

آری جهان این روز ها در گیر تیغ است
با تیر و تیغ آتش بزن تو سینه ام را


حق پرست ۹۹/۵/۱۶

+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت 18:32 توسط ماشااله |
جهان تیغ(حق پرست)...

ما را در سایت جهان تیغ(حق پرست) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 143 تاريخ: يکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت: 19:16

صفحه بندی